myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Hej och hå

Publicerad 2020-10-14 07:26:22 i Allmänt,

Igår var det en bråd dag och denna började i snabbt tempo. Men tar mig ngr minuter,bara för att blogga och ge Märta lite gos samtidigt. Hon är ju morgontrött och gillar inte alls att jag farit runt här och plockat. Efter jobbet igår så för jag hem,gick ut med Märta och sen började jag riva kattinhägnaden. Är så stolt över att jag fixade det själv. Har fortfarande E skruvdragare och nu har jag fått in tekniken. Fick göra en paus för jag skulle iväg och skriva på avtal hos mäklaren. Sen iväg till sonen som skulle läsa igenom det och han sa att säljaren hade varit mer än schysst. Iväg hem fortsätta skruva och riva. Klockan 6 hade vi styrelsemöte och när jag satt där kom jag på att jag inget ätit!!. Under mötet ringde fotografen och ville komma idag kl 10 och ta bilder!!!!!! Hjälp tänkte jag. Klockan tickade och jag ville helst bara springa ut från mötet och börja röja och göra klart. Kan ju säga att det blev en sen kväll. Upp tidigt och nu har jag stoppat allt nät i säckar och är nästan helt klar på baksidan. Nu måste jag sopa altanen på framsidan och ta bort krukan med de vissna blommorna hahaha och annat jox. Tömt och gömt i garderober allt grejs som ska bort. Det ska tydligen vara helt tomt på bänkarna och inga tecken på att det finns djur och människor som bor här haha. Lillkissen river ut blomjord just nu i fönstret och jag känner att jag gärna skulle ställa ut henne i förrådet oxå hahaa. Det händer mycket nu och det är lite för mycket fart om jag ska vara ärlig. Märks på att jag är väldigt tankspridd och tankarna är långsammare än vanligt. Fortfarande lite orolig i magen över allt som händer och mitt stora beslut. Men det är som om jag inte har ngt annat val. Måste förändra världen, i alla fall min värld. Nej nu är rasten slut,måste fortsätta om jag skall hinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela