myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Fy för faen

Publicerad 2021-01-14 09:46:09 i Allmänt,

Ja nu tar jag till kraftuttryck. För nu blev det kallt istället för snöhelvetet. Usch och ändå har jag bara 20- och det torde komma djävligare dagar med lägre temperatur. Tänkte jag skulle visa dottern ena bild,där de håller på att gräva fram den ena bilen. Men får göra det från datorn då mobilen bara kan visa kamera bilder. Ehhh eller jag hittar inte hur man gör hahaa Skall in till stan idag och vara barnvakt några timmar, medan sonen är på styrelsemöte. Barnet ifråga är mitt yngsta barnbarn och en liten kräkis så ombyte krävs,om jag inte vill dofta kräk. Nu har jag höjt värmen här inne och ska snart ut och ställa om tiden på Motorvärmaren. När man är ensam,,,om jag nu inte räknar mina fina djur så ger der mycket tid till tankar och reflektioner. Tänkte att jag skulle berätta om alla tankar som kan fara omkring,men då måste jag skriva genom datorn då det är mer pålitligt än mobilen. Så jag återkommer med en del två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela