myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Då var det Knas med tekniken

Publicerad 2021-06-03 09:44:15 i Allmänt,

Mitt internet är det knas med och jag vet inte varför???? Men nyss kom jag på at jag kunde ju använda telefonens internet och "komma ut" på nätet. Kände mig smart då ha ha ha Igår var snickaren här och började byta ut och riva och greja.
Kommer att bli bra och sen blir det att skrapa och måla och grunda det nya trädelarna. Idag är dottern och hennes man på sjukhuset med lilla L och han skall sövas. Då han skall kolla tänder,syn och hörsel och få vaccin. Det går inte om han är vaken och man kan ju undra hur det är möjligt att kolla det när han är vaken!?!?? Vaknade strax före dex imorse och drack kaffe och gick ut och började samla ihop allt ruttet trä från rivningen och fortsatte med mitt grävande och stökande. Men ska snart gå och duscha och börja ställa om för jobb i eftermiddag. Tänk idag är det ett år sedan jag började jobba igen. Jag bodde några veckor i dotterns tvättstuga, då lägenheten var uthyrd. Visste inte då om jag fick överta lånet eller hur allt skulle gå. Känns så nyss och ändå en livstid sedan. Kram och Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela