myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Överlevde tandläkaren.....puh

Publicerad 2021-06-16 15:00:47 i Allmänt,

Fullt av små vita blomblad överallt efter att häggen blommar klart.
Vilken pärs att gå till tandläkaren det är om man som jag hellre brottas med krokodiler. Nåja gick ganska bra och jag nästan spranggick därifrån 1320kr fattigare  efter bidrag på 300kr. Inte klokt så dyrt för att fylla igen efter ett plomptapp. Dessutom efter total skräck.
Känner mig helt slut och fick sova en timme,men blev bara segare.
Känns kallt ute och har inte mer än gjort det viktigaste. Grannarna från stugan har varit här och hämtat de grejer de ville ha,som jag ställt in i friggan. Hade planer på att skruva isär exteasängen för flytt dit till friggan,men jag iddes inte. Ska snart fara på jobbet och försöker ladda inför det. Imorgon hoppas jag på mer ork och energi så jag får något vettigt gjort i alla fall.
Stackars Märta som inte fått någon längre promenad idag,tur att hon är en glad tjej ändå. Katterna verkar lika lata som jag idag och har inte någon lust att gå ut. Nu blir det ett snabbpink för Märta och jag rullar in mot staden. Usch längtar redan efter att få gå och sova hahaa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela