myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Godmorgon

Publicerad 2021-03-17 07:00:15 i Allmänt,

Ett litet inlägg hinner jag med innan jag drar till jobbet. Var där igår i två timmar och det fick ganska bra. Det största problemet är att jag är så svag i armen, ni vet som när man legat konstigt och armen somnat och man är svag en stund. Men det var så trevligt och kände mig så välkommen tillbaka. Vilken energi det ger att någon ler och man kan känna gemenskap. Fick t om kramar???? Ja vilken grej att få kramar. Vilken tokig tid vi lever i,när man blir överaskad av en kram. Idag var det spännande tyckte kisse när jag hade 4 st rådjur på gården. De gick runt hela huset och det var inga problem då de kunde gå på skaren.
Det är 2 stora och 2mindre eller stora!! Eller de är inte särskilt stora egentligen. Men så fina och de såg inte magra ut heller. Men tyvärr så har de varit på grannens fruktträd och ätit så hon var inte så nöjd. Det verkar bli vackert väder idag och när jag ser solen så händer det något i mig. Man blir mer glad helt enkelt och hela kroppen slappnar av. Idag skall lilla mopsen Ruth komma och hälsa på. Det ska bli då dkul att ha den där lilla pirayan här. Hennes tänder är vassa och hon är farlig på att bitas, men är ett helt underbart litet yrväder och man kan inte låta bli att skratta när hon kommer skuttandes. Nu blir det en snabb kopp kaffe och sen rullar jag mot jobbet. Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela