myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

En underbar dag,en morsdag,en söndag

Publicerad 2021-05-30 16:42:24 i Allmänt,

Tar en liten sittpaus. Idag har det hänt en hel del. Det har grävts,sågats,kapats och fixar du i garderoben och på toan. Blev lite kaotiskt igår,med vatten fulla golvet. Jag och Milou gjorde ju batik och det skulle sedan tvättas i maskin på hög värme. Så långt var det ingen sak och hon gjorde 2 byxor och 3 t-shirts. Men vad jag inte märkte förrän det var försent var att vattenslangen åkt upp och vattnet åkte ut på golvet!!! Jajamen vilket torkande och grejande det blev. Kunde verkligen hålla mig för skratt och nu är det då rent som tusan. har sällskap här i soffan....
Sötnosarna. ...har dock inte en aning om var Siv är!!!kanske sover i sovrummet. Idag har det varit en härlig dag och alla barnen har hört av sig.. Och jag blir så tacksam att de finns och att jag har så många fina att älska. Solen strilar så vackert ljus i träden och är då vackert gröna. Lite svalare temperatur än inne i stan,men havet kyler fortfarande. Börjar bli lite hungrig men är rädd att jag blir för slö och inte orkar dammsuga och plock bort lite. Har ju sprungit in med skorna hela dagen och det är både gräs,jord och kvist inne. Ska ju duscha och ställa in mig på att jobba imorgon och då känns det lite ofräscht,med jord under fötterna. 1000 kramar och grattis till oss alla mammor,va vi är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela