myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Ja åkte dit...

Publicerad 2021-11-30 13:19:50 i Allmänt,

Far ända in i baljan...fick åka hem från jobbet efter två timmar...suck. Sen sov jag och har nu kommit in efter en prommis med Märta. Men vi gick onödigt långt för hon hoppade på tre ben de sista metrarna. Var kallt och nu ska jag steka lite så det blir lite varmare här. Alltså igår när jag var på väg in för vaccinationen på campusområdet. Så kom en man fram och frågade om han fick ställa en fråga. Såg att han höll i en mikrofon,men tänkte äsch det går väl bra....vad jag inte visste eller såg var att han i andra handen hade en liten kamera!!! Inte förrän han frågade vad jag hette? Äsch....tänkte inte mer på det förrän vänner hörde av sig och hade sett mig på TV!! Och dessutom på rikstv! Lite pinsamt,för jag fnissa ju som en barnunge? Men allt var sant...drog ut allt jag kunde i elväg. Allmän tillståndet just nu är typ hängig och småsnuvig. Hoppas att det går över för i morgon ska jag ju på balett! Djävla skit om jag missar det,den ryska baletten som framför Svansjön! Så coolt....hoppas jag hahaaa. Nu ska jag nog sova en liten stund till....innan jag börjar steka och greja. Är inte ett dugg hungrig och har knappt druckit kaffe!. Men måste ta reda på köttet så det inte förstörs. Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela