myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

När man har inneboenden

Publicerad 2022-04-14 16:39:56 i Allmänt,

Eller det är nog jag som är inneboende?!?!? Men så här tycker Frasse att gardinerna ska hänga? I bägge fönstren såklart!!! Hursomhelst så är jag ett stort fjask när det kommer till djuren och jag älskar dem så mycket. Ja jag liksom behöver dem,även om de ibland bara är skitjobbiga så förlåter jag dem på en gång. Nyss kom S förbi med ett jättefint påskpyssel de gjort. Så gulligt att man bara blir lycklig av att se på det. Snart ska jag till Dans mellanpojke som fyllt år men jag jobbade så jag ska gratta honom nu istället. Imorgon efter jobbet skulle jag egentligen satt mig på kvasten och åkt till Blåkulla,men jag tror jag stannar hemma i år. Känner inte för orgie och dryckenskap utan tar nog bara en Pepsi imorgon kväll. Säkert fullt av kärringar och trollgubbar där ändå så det räcker. Glad påsk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela