myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Onsdag

Publicerad 2022-04-06 09:17:26 i Allmänt,

Idag är det arbetsplatsträff på jobbet,så börjar därför efter lunch. Har sovit nio timmar inatt och behövde varenda minut. Lustigt att jag alltid blir tröttare på våren? Fast vår?? Tittar ut och det snöar!!! Och det ska det göra lite då och då framöver om man tittar på väderappar. Snart är det påsk
Har denna som jag fått som håller mig sällskap i påsk. P vill att jag ska följa med till Avaträsk i påsk,men jag har definitivt inga planer på det och dessutom så är jag bokad. Ska vara kattskötare åt kroksjöfolkets kissar. Storkisse fick det bäst hos dom och jag är så innerligt glad för hans skull,även om jag kan sakna honom jättemycket. Men tror oxå att de har fullt upp med en sådan stor personlighet som han har.....hahahaa. Att följa med P känns inte aktuellt på många sätt. Dels är jag ju ingen friluftsmänniska??!!! Fattar att det kan vara mysigt att koka kaffe och sola i en snödriva.....en halvtimme!!!! Nä skämt åsido nog kan jag tycka det är trevligt på många sätt. Men dels så har jag egna djur att passa och dels så blir det lätt lite konstigt. Visst gillar jag P och hans sällskap,men då skulle jag liksom presenteras som någon form av "flickvän" ehhh? Nope....Så känner inte jag....visst är jag flicka och vi är vänner. Men jag är inte hans flickvän och kommer nog aldrig bli heller. Jag vill vara självständig även om jag uppskattar hans sällskap och vänlighet så ini bomben. Så vill jag välja när och hur vi träffas och umgås. Gillar att äta med någon och surra lite över en kopp kaffe och han ställer upp och tar hand om Märta. Är faktiskt på en bra plats i livet och hade nog aldrig kunnat tro att jag skulle komma hit. Jag hoppades och önskade och det gick. Tack för det...livet Tog ett kort på de här två .... sötisarna
De är så goa och sover ofta ihopslingrade. Gullfisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela