myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Snösmocka?

Publicerad 2022-04-08 09:07:20 i Allmänt,

De säger snösmock på radion? Jag skulle säga snöchock! Eller käftsmäll,passar lika bra.
Hann ut med Märta imorse innan det djävligaste börja och nu börjar fönstren täckas på kortsidan av huset. Jamen hur ska man kunna hålla upp ett gott humör idag då? Ja egentligen är det ganska lätt. Tänk: Ont ska fördriva ont, man kunde bo i Ukraina, man kunde vara sjuk, man kunde ha barn med magsjuka man.....ja vad tusan är ett snöoväder. This Will to pass. Hörre du M??? Har varit på PMU nu och fyndat där oxå!!! Det är ju riktigt roligt och till en billig peng. Dessutom hitta jag en stekgaffel, eller rättare sagt 2. Knep dem på en gång,för de är hopplös att finna. De är suverän och bäst till köttfärs och sådant. Sen upptäckte jag något mer fräsigt med bilen??? Om man trycker på en knapp på nyckel,så öppnas bakdörren. Alltså skuffen,men jag har inte en baklucka utan 2 dörrar. Så praktiskt när man har kassar i händerna. Sprang in på childrens house och hittade en fin liten traktor till J. Så tvärfor dit lagom till han kom hem från förskolan. Hade också köpt en glass som vi delade på. Pappan sa: Glass före maten? Jajamän finns inga regler med farmor haahaha. Hade käk kvar sedan lunchen så ringde P och fråga om han ville käka. Så vi åt och jag gick hem till mig efter kaffet och såg en katastroffilm. En komet som skulle krascha med jorden och det var en kamp för ta sig snabbt till ett underjordiskt skyddsrum. Spännande värre och somnade gott sedan. Har startat en maskin tvätt och ska tömma kattlådan och dra runt dammsugaren innan jag kastar mig in i duschen. Börjar inte jobba förrän i eftermiddag,så jag hoppas att jag tar mig dit med bil. Annars får jag gå och känna mig som geten Gullspira i barnen från frostmofjällen. Om jag snabbar mig så kanske jag hinner med ett avsnitt av Svenska fall på Netflix. Skrämmande men spännande om olika mord och hur de löst dem. Nu har I alla fall djuren gått och lagt sig. Märta i mitt knä, Siv på mattan och Frasse i tvättkorgen!!! Japp den var tydligen väldigt skön hahha. Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela