myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Så länge sedan sist

Publicerad 2022-02-14 19:59:19 i Allmänt,

Men så länge sedan det var sedan jag skrev sist. Men jag har haft häcken full och varenda minut bokad. Nja kanske inte minuter,men planering för varje dag i alla fall. Målar och grejar i lägenheten så att det ska vara klart inför flytt. Har sovit över flera nätter hos P för att ta vara på all tid. Försöker ta med lite grejer då och då,men kan inte bära allt för tungt då knäna inte mår bra. Det räcker med att studsa upp och nerför stegen och orka med jobbet. Börjar kännas bättre med flytten nu,då jag märkt en minskad bensinkostnad redan nu och 1 timmes mindre resväg varje dag. Men nu när jag sitter här hemma,känns det lite småfisigt att lämna tystnaden och mina pippifåglar. Men det kommer nog att bli bra för,om jag känner efter så känner jag mig lite "klar" med min isolering hhaha. Trivs bra med P då han är så snäll och omtänksam, och jag känner tacksamhet över att ha haft turen att träffa på en sådan person. Vi är så olika och det ger många intressanta samtalsämnen. Sen gillar han ju fläsk och karré och en massa underlig mat som jag aldrig i livet skulle stoppa i munnen. Vet inte om jag är kräsen? Bara petig hahah Han gillar skog och skoter och fjäll och annat mysko!! Jag gillar glitter och semlor hahaha. Men jag känner mig fri att vara den jag är och den jag "blivit". Jag vill fortsätta vara så här glad och känna tillförsikt. Nu ska jag nog bara softa en stund i soffan,för det känns länge sedan. Lev väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela