myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

19/1

Publicerad 2022-01-19 18:15:57 i Allmänt,

Minns förra året...Så jäkla less jag var på snö och vinter. Även om jag försökte fokusera på att ta mig igenom skiten . Tycker faktiskt att februari är en tuffare månad. Så här långt är snön hanterbar,och jag slipper ut och skotta i tid och otid. Men desto isigare och är så glad i min fyrhjulsdrift, som inte har svikit mig en endaste gång. Just nu är jag supermätt efter en portion av pommes och halloumifrites. Har skaffat mig en airfryer och rackarna så gott och lättsamt att fixa mat,det har blivit.
Ska ta med den till jobbet nån gång och göra churros med glass till. Har lyssnat igenom ljudinspelningen från när jag var hos spåtanten i oktober. Så fränt och lite läskigt på samma gång,hur det liksom stämmer. En del kanske är självuppfyllande? Men hade ju i princip glömt hälften eller rättare sagt sorterat bort som "det kommer ju inte att hända?? Förstå då när det liksom händer! Hur märkligt det är! Att då tänka att det finns en andevärld är inte svårt för mig. Men den stora frågan är varför i hela världen inte Dan spökar ett dugg? I och för sig så känner jag honom i mina tankar nästan varje dag. På ett bra sätt och något jag aldrig vill vara utan. Det är ibland som om han finns kvar,men i en annan form!!! Nu är jag på väg ut till det levande livet igen. Visst har P och vår vänskap hjälpt till med det. Men jag börjar verkligen förstå vad jag vill,vad jag behöver. Vill rå mig själv, ta mina egna beslut. Jag vill skratta, dricka vin, och leva och uppskatta mig själv och livet. Nu ska jag uppskatta resten av kvällen Hahahaa. Lev väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela