myma.blogg.se

En blogg om att leva och komma ur skuggan.

Nackspärr!!!

Publicerad 2022-03-25 09:03:38 i Allmänt,

Vad händer med min kropp??? Sista året har den liksom bara protesterat. Har varit väldigt förskonad av ont I kroppen eller haft några större problem. Sitter nu i väntrummet hos naprapaten som jag hoppas ska hjälpa mig den här gången oxå. Gudars så irriterande och jag hat dessutom jobbarhelg och på jobbet är det kaos sedan några veckor tillbaka. Vi är 2!!!! Ordinarie och resten är sjuka eller har slutat och gått ner i tid. Så det innebär att man får jobba ännu hårdare och göra ännu mer. Vilket ät så svårt att låta bli. Jag är ju dessutom stark så jag tar helt enkelt i för mycket. Men jag försöker att tagga ner och inte jobba mer än jag ska. Men hir svårt är det när det går ut över de gamla!!!! Förbaskade elände skulle jag vilja skrika. Saknar min gamla säng som var hård,även om jag köpte den hårdaste som fanns så är den miltals från min gamla. Dessutom så måste jag köpa ny tv! Streamingtjänster stödjer inte min tv som anses vara för gammal!! Köptes 2016!!! Äsch nu har jag gnällt klart....over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela